Pomagają dojechać do pracy i szkoły, towarzyszą w czasie wypoczynku i w obowiązkach zawodowych, sprawiają, że łatwiej i szybciej możemy dotrzeć na Lubelszczyznę oraz poruszać się po regionie. Mimo wszystko często ich nie dostrzegamy. Stąd pomysł na wykorzystanie niezwykłych okularów, wzorowanych na technologii Google Glass. Zakładając je odkrywamy zupełnie nową rzeczywistość. Okazuje się, że fundusze z RPO są bliżej niż myślimy. Otaczają nas, dlatego możemy spotkać je w niemal każdym obszarze naszej aktywności: przedsiębiorczości, komunikacji, turystyce i kulturze, zdrowiu, środowisku naturalnym oraz edukacji. Kampania skupia uwagę na efektach programu, czyli konkretnych projektach, z którymi, jako mieszkańcy Lubelszczyzny, stykamy się na co dzień. Od 2007 roku, kiedy ruszył Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego, zakończonych zostało ponad 2 000 unijnych przedsięwzięć. Przeszło 900 kolejnych inwestycji jest w realizacji. Na ich wsparcie wykorzystaliśmy 90% budżetu RPO, który liczy 4,9 miliarda zł.
Szczegółowe informacje na temat kampanii dostępne są na specjalnej stronie internetowej kampanii: http://www.rpo.lubelskie.pl/kampania2014.